Vilnius – is the GSPOT of Europe

Taip skamba lietuvių sukurta reklaminė partizaninio marketingo kampanija, siekianti pritraukti turistus į mažai kam žinomą šalį – Lietuvą, ir dar mažiau girdėtą jos sostinę Vilnių.

Keli reklamos mokyklos studentai – Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė, pasirinko tikrai netradicinį ir netgi galima sakyti partizaninį marketingą ir daug priešpriešų galintį sulaukti sprendimą. Išgirdus žodį „G SPOT“ kiekvienam kyla savos asociacijos, tačiau reklamos studentai nepabijojo jo panaudoti, kaip esminio kampanijos kabliuko. Šiam projektui partizaninė strategija pasirinkta ne veltui – pavadinimas, vizualizacija ir reklamos pateikimas tikrai intriguojantys, šokiruojantys ir paliekantys daug klausimų, todėl ne vienam kyla noras susirasti ir pasidomėti „apie ką čia“?  Nuo rugpjūčio 9 d. ši reklama startavo Londone ir Berlyne. Reklama skirta taip vadinamai „Tūkstanmečio“ kartai sudominti ir pritraukti aplankyti Lietuvą.

Šiam projektui sukurtas puikus tinklapis, kuris padeda turistams susidėlioti maršrutus po Vilnių pagal jų poreikius. Įsijungus tinklapį pateikiama trumpa lengva anketa, kurios klausimai padeda parinkti žemėlapį. Nusistačius pagrindinius turisto pažinties su miestu kriterijus, tinklapis siūlo vietas, kurias verta aplankyti, tačiau keliautojas gal rinktis tas, kurios jam priimtinesnės, kurias nori aplankyti ir kurių ne.  Tokiu atmetimo būdu (kuris savo dizainu primena populiariąją pažinčių programėlę „Tinder“) sudėliojamas aiškiausias ir išsirinktas vietas aplankantis miesto žemėlapis.  Žemėlapis išskirtinis tuo, kad jame rasite ne tik lankytinas vetas, tačiau ir restoranus, dizainerių parduotuves ir gražiausius miesto parkus. Šį tinklapį įdomu peržvelgti ir vietiniams, nes siūloma daug vietų, kurių paprastai net nepagalvotume, jog Vilniuje yra. Tai pavyzdžiui tam tikro tipo restoranai, kavinės, nedideli muziejai, kurie nėra itin populiarūs ir kiekvienam žinomi.

Šios reklamos dėka, Vilnius šiais metais sulaukė nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio. Vilnių pastebėjo populiarusis „The New York Times“ , svarbus britų portalas „ The Guardian“ , taip pat Vokietijos, Suomijos ir Prancūzijos žiniasklaida. Dažniausiai publikuojamuose straipsniuose Vilnius įvardinamas, kaip sostinė, kuri dar neatrasta turistų ir neišnaudojusi savo potencialo.

Daugiau apie partizaninį marketingą galite skaityti čia www.manomarketingas.lt/category/partizaninis-marketingas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *