Malūnų gatvėje esančios arklinio tramvajaus bėgių liekanos nukels jus porą amžių atgal, kadangi buvo statomos dar 1893-1925 metais. Šiuo metu likusius bėgius galite išvysti Vilnelės bei Neries pakraščiuose, tad upės suteikia savotiško žavesio. Pirmasis kelias buvo atidarytas dar 1893 metais birželio 3 dieną ir tęsėsi maršrutu „Žaliasis tiltas – Geležinkelio stotis“. 1893 metais taip pat buvo atidarytas kitas maršrutas, kuris tęsėsi nuo Užupio tilto iki Lukiškių aikštės bei nuo Katedros aikštės iki Antakalnio mikrorajono.
Nors arklinis tramvajus buvo labai populiarus, tačiau I-asis Pasaulinis karas sustabdė jo veikla. Praėjus I-ajam Pasauliniam karui bandyta prikelti jo veiklą. To ėmėsi inžinierius, Vilniuje puikiai žinomas – Liudvikas Pigutkovskis. Tiesa, viską modernizavo, kadangi vagonuose įrengė degimo variklius, kurie paspartino važiavimo greitį. Šis modernus išradimas buvo pavadintas „pigutka“ taip pagerbiant inžinieriaus darbą. Nors tai buvo gana modernus sprendimas, visgi, gamyboje naudoti seni varikliai nuolatos gesdavo ir populiarėjantys autobusai galiausiai visiškai užbaigė šių tramvajų veiklą.
Bėgiai buvo išardyti 1925-ais metais ir panaudoti Neries ir Vilnelės pakraščių aptvarams. Būtent čia šiuo metu juos ir galite pamatyti.